آنیتا جونمآنیتا جونم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آنیتا،بهانه شیرین زندگی ما

مادر یعنی...

1391/2/23 3:42
نویسنده : مامان مولود
1,384 بازدید
اشتراک گذاری

ناز گلم:

می خوام از احساسم برات بگم که شاید حس همه ی مادرا باشه...

احساسی که هر شب تجربه اش می کنم و هر شب به من تلنگر میزنه که من یه مادرم و عهده دار بزرگترین دِینی هستم که باید ادا کنم.

کار هر شبمه که وقتی میخوابی و دیگه تو تختخوابت میزارمت نمیدونم چرا یهو محوت میشم!!! انقدر معصوم میخوابی که توی یه نگاه کردن بهت دگرگون میشم،محو صورت نازت میشم و نگام به دست پاهای ناز و کوچولوت خیره میشه که تو اون حالت امکان نداره جلوی اشکامو بگیرم.وقتی به خودم فکر میکنم که مادرم چه زحمت هایی برام کشیده می ترسم،میترسم از اینکه نتونم منم وظیفه ای رو که نسبت به تو دارم به خوبی انجام بدم.همش دستاتو نوازش میکنم و میگم خدایا به من همون توان و صبر و اراده رو بده که به مادرم دادی تا منم بتونم مادر بودنم رو به معنای واقعیش در حق دخترم انجام بدم.>0-]

دخترم ازت ممنونم که با قدم گذاشتن به زندگیم مادر بودن رو به من تقدیم کردی و ازت ممنونم که بودنت در کنارم هر لحظه به من یاد آوری میکنه که من هم یک مادرم،مادر واژه ایه غیر قابل توصیف که نسبت به این واژه باید مسؤل باشم. بودنت بهترین هدیه من برای هر لحظه از زندگیمقلب

پ.ن1: می گن خدا فرشته هایی رو به زمین فرستاد تا پناهگاه امن و آرومی باشن برای آدما،اون فرشته ها مادران هستن.تولد حضرت فاطمه (ص) به عنوان روز زن،مادر رو به تمامی زنان و مادران ایران زمین تبریک میگم و برای همشون آرزوی سلامتی و کامیابی دارم.

 

                                                          شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آریام
23 اردیبهشت 91 12:44
مامان جون مهربون روزت مبارک

مرسی عزیزم
سارا(مامان سوگل)
23 اردیبهشت 91 14:46
سلام عزیزم.روزت مبارک.ماشاالله دختر نازمون چقدر بزرگ شده.

مرسی عزیزم،لطف داری
تینا
23 اردیبهشت 91 19:56
روزت مبارک دوست خوبم

مرسی گلم

سارا(مامان سوگل)
24 اردیبهشت 91 6:57
واکسن فقط یه روز اذیتشون می کنه.نترس مامان جون

خدا کنه همینجور باشه.

مژی مامی آنیتا
24 اردیبهشت 91 19:43
سلام مامان مولود مهربون.

روزت مبارک عزیزم.

همیشه شاد و سالم و سرحال باشین عزیزم.

دختر نازتو برام ببوس.

مرسی مژده جون،لطف داری
مژده مامی آنیتا
26 اردیبهشت 91 1:50
با عکسهای تولد یک سالگی آنیتا بروزم
مهسان
27 اردیبهشت 91 14:34
از مرگ نمی ترسم، من فقط نگرانم که در شلوغی آن دنیا مادرم را پیدا نکنم...

روزت مبارک مامان بی نظیر آنیتا گلی

مرسی ابجی گلممممم

مهسان
27 اردیبهشت 91 14:35
چشم رو هم بذاری میبینی ماشالا دخترت از چند روز قبل به تکاپو میفته که برا ماامان نازنینش هدیه بگیره...

هدیه واس چی!!! بخدا خودش بهترین و بی نظیر ترین هدیه است..

مامان آتین
28 اردیبهشت 91 1:02
الهی که همیشه در کنار هم خوش باشین ما آپیم عزیزمممممممم
صوفیا
30 اردیبهشت 91 1:46
مولود جون خصوصی داری
صوفیا
9 خرداد 91 2:36
مولودی من که دیگه خسته شدم از بس سر زدم واپ جدیدی ندیدم .بیا دیگه میخوام نظر بدم


باشه حالا من آپ می کنم ببینم تو چقد میای نظر میزاری،باشه واس خاطرت زود اپ میکنم
خاله مهنوش
14 خرداد 91 1:04
خاله مهنوش
14 خرداد 91 1:08
ببخشید خاله نیومدم برات بوسه بذارم.
امتحان داره خاله.خودت ک یای میبینی منو.
زمانی ک میای جون میگیرم دیگه احتیاجی ب تقویتای مامان جون نیس!
اومدم بگم بگم چقد دوست دارم.چقد با وجودت زندگی من یکی رو عوض کردی.
هیچکسو به اندازه تو دوس ندارم.
خیلیییییییییی دوست دارم

عذرت موجه شد خاله جوون،واس همینه که ما هم هر روز میایم تا تو انرژی بگیری و درس بخونی :دی

مامان آریام
14 خرداد 91 21:35
خاله جون مامانم بالاخره برام پست جدید نوشت. خوشحال میشم بیای به من سر بزنی