آنیتا جونمآنیتا جونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

آنیتا،بهانه شیرین زندگی ما

دختر شیطون من

1390/4/13 21:12
نویسنده : مامان مولود
705 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم:

دیشب وقتی پیش بابا رضا بودی تا من کارمو انجام بدم،دیدم بابا رضا صدام میکنه و میگه عجله کن بیا اینجا و آنیتا رو ببین!منم زود اومدم که دیدم به حالتی ایستادی که حالت چهار دست و پا رفتنه .نمیدونی چقدر خوشحال شدیم.من انقدر ذوق کرده بودم که اشک تو چشمام جمع شده بود.ممکنه بگی چه پدر مادر بیکاری!ولی دخترم نمیدونی وقتی آدم پاره ی تنشو میبینه که داره یه حرکت شیرین وبه یاد ماندنی رو برای اولین بار انجام میده چقدر احساس خوبی بهش دست میده و چقدر شاکر خدای مهربون میشه که این چنین نعمتی رو بهش عطا کرده و اینکه خدا چقدر مهربونه که  میذاره بنده هاش شاهد همچین رویدادهایی باشند.

عزیز تر از جونم نمیدونم چرا یه دفعه توی این چند روز آن چنان شیطون شدی که من دیگه وقت هیچ کاری رو ندارم و تا وقتی بیداری باید مدام پیشت باشم و مواظبت باشم که با شیطونیات کار خطرناکی نکنی و دست به چیز خطرناکی هم نزنی !الهی فدای اون شیطونیات بشم من

عزیزم روزانه من ،بابا رضا،آقاجونا ومادر جونا،دایی و خاله هاتو و عمه هات  هزاران بار بغلت میکنیم و پر از بوسه ات میکنیم (البته تا جایی که میتونیم جلوی خودمونو میگیریم که کمتر صورت ماهت رو ببوسیم بخاطر پوست ظریفت)بخاطر شور و نشاطی که به زندگیمون آوردی.

پ.ن: دعا میکنم که انشاا... خدا این حس و این شور و نشاط رو به زندگی تمامی کسانی که منتظر همچین نعمتی هستند هر چه زودتر عطا کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تینا
13 تیر 90 23:20
سلام عزیزم ... اسم دختر منم آنیتاست ...
من شمارو لینک میکنم شاید بعدا آنیتا جونا با هم دوستای خوبی بشن ما هم همینطور


سلام.مرسی که به خونه تازه تاسیس دخترم سر زدید.منم خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم


مهنوش
14 تیر 90 2:22
سلاااااااااااااااااااااااااام
خاله مهنوشت اومد برین کنار.
قربونش بشم
هیچوقت صداتو خنده هات از تو ذهنم بیرون نمیره
خاله تو تنها دلیل بودنمی



ای امان از دست این خاله مهنوش که وقتی آنیتا رو می بینه دیگه ول کن نیست . مرسی خاله جون که به خونم سر زدی
خاله بزرگه
15 تیر 90 1:05
اینو هم میگفتی که سریعا برا ما هم زنگ میزنی و خبر شیطنتاشو به ما هم میدی!
zari
21 تیر 90 0:55
سلام خانوم خانومااااااااااااااا
چه جیگری هستین شما
قربونت برم تقریبا همسن ساوینای منی . ..
بوس


سلام مرسی که به ما سر زدین.امیدوارم آنیتا جان و ساوینا جان بتونن دوست های خوبی برای هم باشن