آنیتا جونمآنیتا جونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

آنیتا،بهانه شیرین زندگی ما

خونه ی جدید آنیتا خانوم

1390/4/17 20:15
نویسنده : مامان مولود
1,242 بازدید
اشتراک گذاری

دفترچه ای سبز رنگ، یادگار گذشته هایم است، دفتری که همیشه با دیدن آن به یاد دوستان و خاطرات آن ایام می افتم و تا ساعت ها فکر و ذهنم را مشغول می کند و لبخند را بر لبانم می آورد...

اما حالا مدرنیته به تمام زوایای زندگی هایمان سرک کشیده و همه چیز را به دست گرفته است، حالا دفترچه خاطرات دخترم، وبلاگ اوست... از امروز به بعد دخترم علاوه بر خونه ی نقلی خودمون یه خونه ی خوشگل توی دنیای مجازی هم داره!

من برات از بچگی هات، شیطنت هات، خنده هات و... می نویسم تا روزی که تو، گل نوشکفته ی زندگیم، بتونی بخوونی و بنویسی و خودت اینجارو اداره کنی!

دوست دارم به خاطر گرمایی که با اومدنت به زندگیمون بخشیدی!

زندگی زیباست؛ وقتی تو هستی!

زندگی زیباست؛ وقتی تو میخندی!

زندگی زیباست؛ وقتی تو...

پ.ن: امروز رفتی تو نُه ماهگی دختر گلم! و برای اولین بار هم سینه خیز تا توی آشپزخونه اومدی دنبال  مامانی و وقتی برگشتم تو رو پشت سر خودم دیدم!

اینم عکسای 6 ماهگی دختر نازم:

عکس 1

عکس 2

عکس 3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

melody
12 تیر 90 11:52
نازی چه وب خوشگلی مث خوده انیتا خوشجلهههه
عکسم بذارین از انیتااااا



مرسی گلم که به خونه دخترم سر زدی.اونم چشم به زودی عکساشو میزنم


مهنوش
14 تیر 90 2:23
ملودی باز فضولی کردی؟
خاله بزرگه
15 تیر 90 1:03
سلام به هر 3تاتون! خوشحالم که بالاخره شروع کردی! با اومدنش زندگی همه مون یه رنگ و بوی دیگه به خودش گرفته! ما هم منتظر اون روزی هستیم که خود نازنینش خاطره هاشو اینجا بنویسه!
تینا
16 تیر 90 13:12
سلام ... وای چقدر فرشته ای آنیتا خانوم ناز ... چه عکسای قشنگی مامانش از این دختر ناز بازم عکس بذار من که از دیدنش سیر نمیشم


عزیزم همه ی نی نی ها فرشته ان اما آنیتا خانوما یه چیز دیگن . شما لطف داری دوست خوبم
melody
17 تیر 90 1:41
mehrnooosh jonam to chi kar dari man daram ba anita khoshgele miharfam
پانی
28 تیر 90 15:32
سلام به شما مادر عاشق منم یکی از همسایه های دخمله نازتون هستم . براتون آرزو دارم که لحظه های زندگی تو خونه اتون همیشه سرشار از شادی و سلامتی باشه.