آنیتا جونمآنیتا جونم، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

آنیتا،بهانه شیرین زندگی ما

اولین زمین خوردن

1390/4/26 15:36
نویسنده : مامان مولود
679 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
 
 
                    اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir   اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir    اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir     اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir    اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir   
 
 

         

عزیز تر از جانم:           

دیروز توی این فکر بودم که یه مطلب جدید درباره ی شیطنت هات و تغییرات جدیدت بنویسم ولی نمی دونستم که کدوم یکیشون رو بنویسم؟تا شب همش فکر میکردم تا اینکه حدود ساعت 11 خودت موضوعشو برام انتخاب کردی!

عزیزم دیشب وقتی توی رورووکت مشغول گشت زنی به تمام نقاط خونه بودی لبه ی رورووک به کاناپه گیر کرد و خوردی زمین اونم چی باصورت!وقتی دیدمت تا چند ثانیه نتونستم عکس العملی نشون بدم انگار باورت نمیشد و چند لحظه ای اصلا صدات در نیومد و یکدفعه با تمام وجودت جیغ کشیدی و گریه کردی!خیلی ناراحت شدیم و نگران بودیم که اتفاقی برات نیوفتاده باشه.من و بابارضا تو رو بغل کردیم و نوازشت میکردیم و فدات شم تو هم انگار دیگه متوجه شده بودی مدام خودتو لوس میکردی.خدا رو هزاران مرتبه شکر اتفاق خاصی برات نیوفتاد فقط یه ذره لب بالاییت ورم کرد (الهی فدای اون لب ورم کرده ات بشم).

دخترم این اولین تجربه ی زمین خوردنت بود که خدا رو شکر به خیر گذشت.عزیزم توی زندگی آدما گاهی زمین خوردن پیش میاد زمین خوردن مهم نیست،مهم بر زمین نماندن است.

 

 

پ.ن: دخترم ایشاالله که هیچ وقت ما زمین خوردنت رو نبینیم و همیشه شاهد سربلندی ها و موفقیت هات باشیم.

پ.ن: دخترم بدون که من و بابا رضا  توی تمامی لحظات زندگیت تا آخرین نفسمون حامی و پشتیبانت هستیم چون ما مدیون تو هستیم. فقط تو میتونستی چنین شور و نشاطی رو بهمون ببخشی.                 

                                                                                                دوستت داریم با تمام وجود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله بزرگه
23 تیر 90 14:06
فداش شم الهی وقتی گفتی همه یه حالی شدیم،یکی چشاش اشکی،یکی غر می زد و یکی... ایشالا که همیشه....همون که مامانت گفت!!!
خاله مهنوش
23 تیر 90 15:44
خاله مهنوشت قربون اون لب خوشکلت شه میدونی فرشته کوچولو وقتی فهمیدم چ حالی شدم.خیلی نگرانت شدم. خدا رو شکر ک ب خیر گذشت. دیگه فوضولی خاله چیکارت کنم فکر کنم سر من رفتی. دوست دارم نفسم
mojdeh
24 تیر 90 14:26
for Anita
سارا(مامان سوگل)
26 تیر 90 11:07
سلام. خدارو شکر که بخیر گذشته.امیدوارم آنیتا جون همیشه سالم و سرحال باشه. مرسی که به وب سوگل سرزدین و خیلی خوبه که این دوتا فرشته هم سن هستن. وب خوکشلی دارین من وب شمارو لینک کردم. از طرف من این دختر نازو یه ماچ آبدار کنین
مهنوش
28 تیر 90 1:17
سلام خاله.قربونت برم دلم خیلی برتا تنگ شده همش 4ساعته ازم دوری ها اما دلم 1ذره شده فوضول دوس دارم محکم بغلت کنم. بغلت همه رو اروم میکنه ارامش خاصی بم میده
خاله مهنوش
29 تیر 90 16:44
مامان آنیتا نمیخوای آپ کنی؟ ی عکس از الانیه آنیتا بذار زود بیا دیگه
خاله بزرگه
30 تیر 90 0:26
ماشالا خیلی فضول شده!!!!منه پیرزن که دیگه از پسش برنمیام.
خاله بزرگه
30 تیر 90 0:27
نیمیخوای آپ کنی دیگه؟؟؟!!!
سارا(مامان سوگل)
1 مرداد 90 10:59
واسه دستای نازت