آنیتا جونمآنیتا جونم، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آنیتا،بهانه شیرین زندگی ما

بانوی آینده ایران زمین

1390/7/7 11:41
نویسنده : مامان مولود
851 بازدید
اشتراک گذاری

آنیتای گلم!هر سال توی یه همچین روزی من از مادر جون کادو گرفتم و میگیرم و خیلی هم خوشحال میشم حتی اگه یه هدیه کوچولو باشه کلی ذوق میکنم میدونی چرا؟

امروز روز "دختران" نامیگذاری شده توی ایران زمین! امسال منم یه دختر کوچولوی ناز دارم تا بتونم روزشو بهش تبریک بگم و براش هدیه بخرم... و بازم خدا رو شکر می کنم بخاطر داشتن توماچ

عزیزم! روزت مبارک 

 این اولین سالیه که تواین تبریکو از من و بابا رضا میشنوی!موفقیت و سر بلندیت آرزوی ما برای تو ست در این روز مقدس "دختران" قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله بزرگه
9 مهر 90 22:20
میبینم کههههههههههه باز خودم اولی ام
خاله بزرگه
9 مهر 90 22:21
روزت مبارک خاله جون


مرسی خاله بزرگه.لطفت که همیشه شامل حال ما بوده.بوس بوس

مامان شینا
10 مهر 90 2:57
روزت مبارک نازگلی
تینا
11 مهر 90 15:59
آنیتا جونم روزت مبارک ....
مژده مامی آنیتا کوچولو
12 مهر 90 1:42
روزت مبارک نازنین دختر


خاله مهنوش
14 مهر 90 23:53
ای جان خاله. ببخشی خاله جونم مدارس نذاشتن بت سر بزنم. فدات شم! روزت مبارک!فدات شم!دوست دارم
مامان آیدا
28 مهر 90 15:04
سلام دوست عزیزم نی نی نازی داری مرسی از جوابتون خیالم را راحت کردی